پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

بی اشتهایی

اشتها می تواند میل به غذا و احساس گرسنگی تعریف شود. بی اشتهایی می تواند به دلیل تمایل کم به غذا ، شرایط روحی نامناسب و استرس ، علاقه نداشتن به غذا ، بیماری یا احساس تهوع در زمان غذا خوردن باشد. بطور مثال سوهاضمه باعث می شود اشتهای فرد از بین برود. همچنین مشکلاتی از قبیل بیماری مزمن کلیه یا کبد، آسم ، سطوح بالای کلسیم خون ، پرکاری یا کم کاری تیروئید و ... بر اشتهای فرد اثر میگذارد. همچنین برخی مواقع دارو ها هم میتواند اشتهای فرد را سرکوب کند مثل دارو های شیمی درمانی یا آنتی بیوتیک ها.

در این زمان برای اینکه فرد کالری روزانه خود را دریافت و جبران کند، لازم است که وعده های غذایی سبک و مکرر مصرف کند. همچنین حواستان بر پر کالری کردن و پروتئین‌ وعده‌های غذایی باشد تا مطمئن شوید که بدن مقدار زیادی انرژی و مواد غذایی را دریافت می‌کند. ممکن است فرد وعده‌های غذایی مایع نظیر اسموتی و نوشیدنی پروتئینی که هضم آن‌ها نیز آسان‌تر است داشته باشد.

افزودنادویه‌جات می تواند فرد را به راحت تر خوردن غذا تشویق کند.

p


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بی عارضه ترین رژیم لاغریدانه چیا و لاغریسبوس برنج و مزایای آنسوابق تحصیلی و علمیمنابع غذایی سرشار از امگچاقی و هورمون های جنسیپیاده رویی و چربی سوزیبرنج کته یا آبکشدارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برمهمترین علل چاقی شکمینان سفید یا نان سبوس دارپروبیوتیک چیست؟در طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایمکمل های مناسب برای رشد قچرا همیشه گرسنه ام؟آیا مصرف میوه در رژیم آزاتفاوت های رژیم فستیگ و روصبحانه و فواید آنچرا هرچی ورزش می کنم لاغرآب خوردن و لاغریتفاوت کربوهیدرات ساده و روغن زیتون فرابکر یا تصفعلل ایجاد سلولیت و راه هافقر آهنمضرات مصرف گوجه سبزچرا بدن کم آب می شود ؟افراط در مصرف زولبیا بامتوصیه های غذایی در کیست ترژیم های بسیار کم کالریعمل اسلیو برای چه کسانی لفلفل و لاغرینقش تغذیه در آلزایمزچرا دچار چاقی شکمی هستم؟امگا 3 و تاثیراتش بر روی توصیه هایی جهت افزایش وزرژیم های تک خوریعوامل تشدید کننده میگرننقش دتاکس واتر در لاغریایا میتوان چاقی خود را بهتغذیه و بارداریرژیم شوکعوارض مصرف بیش از حد کافئلاغری با دمنوش؟ آره یا نهنمونه ی رژیم ماه رمضانهمه چیز درباره افزایش وزاختلالات هورمونی در خانمتغذیه و ریزش مورژیم غذایی DASHعوارض رژیم های کم کالریلاغری با دارو ممنوعچند نکته کاربردی برای لاهر آنچه درباره رشد قد بایاز چه زمانی به برنامه غذاتغذیه در آلودگی هواراه های افزایش اشتهاغذاهای کاهنده اشتهالاغری در طی شیردهیچه نوع لاغری ای مناسب استیائسگی را راحت طی کناصلاح سبک زندگی به چه معنتغذیه در زمان اسهالراه های تامین آب مورد نیامقایسه نوشابه رژیمی و نوچه هورمون هایی باعث میشه کم آبی در ماه رمضاناصول صحیح اندازگیری وزنبه اندازه کافی آب بنوشیدخنک کننده ای برای تابستاراه های جلوگیری از لاغری مقدار مورد نیاز آب روزانچه ویتامینی در زمان روزه بهترین ورزش ها برای کاهش خشکی دهانراهکارهایی برای رفع پف صمقدار مجاز کاهش وزن طی یکچه کسانی به افزایش وزن نیکالری خوراکی های معروف مبهترین رژیم کدام است؟دلایل چاقی کودکانرابطه آب خوردن و لاغریمنابع امگا 3نوع پخت چقد بر روی کالری کاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین زمان مصرف ویتامیندلایل رها کردن رژیمرابطه سرعت غذا خوردن و چامنابع غذایی آهن را به سبدنکات مهم روزه داریکاهش وزن پایداربی اشتهاییدانه چیاساقه طلایی و لاغریمنابع غذایی حاوی آهننکات تغذیه ای در مصرف کورگلوتن و بیماری سلیاکدستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو