پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

چه کسانی به افزایش وزن نیاز دارند ؟

معمولا افرادی که BMI آنها کمتر از 18 باشد ، نیاز به وزن گیری اصولی دارند. این افراد باید سبک غذایی به همراه ورزش داشته باشند تا بتوانند در کنار افزایش وزن، افزایش عضله هم داشته باشند. همانطور که چاقی برای بدن مضر است، لاغری بیش از حد هم مضراتی دارد. بطور مثال چربی از یک حدی در بدن کمتر باشد اختلالاتی در سیستم غددی و حتی قاعدگی خانم ها وارد میکند.

رژیم فردی که قصد افزایش وزن دارد باید شامل 6 وعده و میان وعده باشد : 3 وعده ی اصلی و 3 میان وعده. چرا که در رژیم های افزایش وزن، میان وعده ها نقش اصلی را ایفا میکنند.

مکمل ها تا حدی میتواند کمبود وزن را جبران کند به شرط آنکه مشخص شود کمبود وزن به چه دلیل است. اما مهم ترین فاکتور برای وزن گیری بدون بازگشت، ورزش و رژیم غذایی است.

p


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
به اندازه کافی آب بنوشیدخشکی دهانراهکارهایی برای رفع پف صمقایسه نوشابه رژیمی و نوچه ویتامینی در زمان روزه بهترین ورزش ها برای کاهش دلایل چاقی کودکانرابطه آب خوردن و لاغریمقدار مورد نیاز آب روزانچه کسانی به افزایش وزن نیکالری خوراکی های معروف مبهترین رژیم کدام است؟دلایل رها کردن رژیمرابطه سرعت غذا خوردن و چامقدار مجاز کاهش وزن طی یکنوع پخت چقد بر روی کالری کاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین زمان مصرف ویتامیندانه چیاساقه طلایی و لاغریمنابع غذایی آهن را به سبدنکات مهم روزه داریکاهش وزن پایداربی اشتهاییدانه چیا و لاغریسبوس برنج و مزایای آنسوابق تحصیلی و علمیمنابع غذایی حاوی آهننکات تغذیه ای در مصرف کورگلوتن و بیماری سلیاکبی عارضه ترین رژیم لاغریدارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برمنابع غذایی سرشار از امگچاقی و هورمون های جنسیپیاده رویی و چربی سوزیبرنج کته یا آبکشدر طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایمهمترین علل چاقی شکمینان سفید یا نان سبوس دارپروبیوتیک چیست؟صبحانه و فواید آنمکمل های مناسب برای رشد قچرا همیشه گرسنه ام؟آیا مصرف میوه در رژیم آزاتفاوت های رژیم فستیگ و روروغن زیتون فرابکر یا تصفعلل ایجاد سلولیت و راه هاچرا هرچی ورزش می کنم لاغرآب خوردن و لاغریتفاوت کربوهیدرات ساده و رژیم های بسیار کم کالریعمل اسلیو برای چه کسانی لمضرات مصرف گوجه سبزچرا بدن کم آب می شود ؟افراط در مصرف زولبیا بامتوصیه های غذایی در کیست ترژیم های تک خوریعوامل تشدید کننده میگرننقش تغذیه در آلزایمزچرا دچار چاقی شکمی هستم؟امگا 3 و تاثیراتش بر روی تغذیه و بارداریرژیم شوکعوارض مصرف بیش از حد کافئفلفل و لاغرینقش دتاکس واتر در لاغریایا میتوان چاقی خود را بهتغذیه و ریزش مورژیم غذایی DASHعوارض رژیم های کم کالرینمونه ی رژیم ماه رمضانهمه چیز درباره افزایش وزاختلالات هورمونی در خانمتغذیه در آلودگی هواراه های افزایش اشتهاغذاهای کاهنده اشتهالاغری با دمنوش؟ آره یا نهچند نکته کاربردی برای لاهر آنچه درباره رشد قد بایاز چه زمانی به برنامه غذاتغذیه در زمان اسهالراه های تامین آب مورد نیالاغری با دارو ممنوعچه نوع لاغری ای مناسب استیائسگی را راحت طی کناصلاح سبک زندگی به چه معنخنک کننده ای برای تابستاراه های جلوگیری از لاغری لاغری در طی شیردهیچه هورمون هایی باعث میشه کم آبی در ماه رمضاناصول صحیح اندازگیری وزندستگاه های لاغریاخبارخاطراتمقالاتیادداشت هاكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو