پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

صبحانه و فواید آن

صبحانه برای کاهش وزن می تواند مفید باشد. کسانی که صبحانه می خورند بیشتر از کسانی که از خوردن آن امتناع می کنند در وزن ایده آل خود می مانند و دچار اضافه وزن نمی شوند.

صبحانه بهتر است در دو ساعت اول بعد از بیداری میل شود و باید حدود 20 تا 35 درصد از کالری روزانه ی فرد را در بر گیرد.

صبحانه فواید زیادی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم :

بهبود حافظه و تمرکز

جلوگیری از بیماری قلبی و دیابت

تنظیم هورمون زنانه

خلق و خوی خوب

کاهش میل به ریزه خواری

پیشگیری از فشار خون بالا

p


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تغذیه در زمان اسهالرژیم های تک خوریسطح ویتامین دی بدنت رو برلاغری با دارو ممنوعسوابق تحصیلی و علمینقش دتاکس واتر در لاغریچرا هرچی ورزش می کنم لاغرپروبیوتیک چیست؟بی اشتهایی عصبی و راهکارخنک کننده ای برای تابستارژیم سیب زمینیشکر قهوه ایلاغری در طی شیردهینمونه ی رژیم ماه رمضانچرا بدن کم آب می شود ؟آیا مصرف میوه در رژیم آزابی عارضه ترین رژیم لاغریخشکی دهانرژیم شوکصبحانه و فواید آنمقایسه نوشابه رژیمی و نونمونه رژیم شوک سه روزهچرا دچار چاقی شکمی هستم؟آب خوردن و لاغریبرنج کته یا آبکشدلیل گرسنگی بیش از حدرژیم غذایی DASHعلل چاقی شکمیمقدار مورد نیاز آب روزانچند نکته کاربردی برای لاافراط در مصرف زولبیا بامدلایل چاقی کودکانرژیم غذایی ورزشکارانعلل ایجاد سلولیت و راه هامقدار مجاز کاهش وزن طی یکچه نوع لاغری ای مناسب استهمه چیز درباره افزایش وزامگا 3 و تاثیراتش بر روی تفاوت های رژیم فستیگ و رودلایل رها کردن رژیمراه های افزایش اشتهاعمل اسلیو برای چه کسانی لمنابع امگا 3چه هورمون هایی باعث میشه هر آنچه درباره رشد قد بایایا میتوان چاقی خود را بهتفاوت کربوهیدرات ساده و دیابت و تغذیهراه های تامین آب مورد نیاعوامل تشدید کننده میگرنمنابع غذایی آهن را به سبدچه ویتامینی در زمان روزه یائسگی را راحت طی کناختلالات هورمونی در خانمتوصیه های غذایی در کیست تدیر خوابیدن و چاقیراه های جلوگیری از لاغری عوارض مصرف بیش از حد کافئمنابع غذایی حاوی آهنچه کسانی نیاز به مولتی ویکلیه ی سنگ ساز و تغذیهاز چه زمانی به برنامه غذاتوصیه هایی جهت افزایش وزدانه چیاراهکارهایی برای رفع پف صعوارض رژیم های کم کالریمنابع غذایی سرشار از امگچه کسانی به افزایش وزن نیکم آبی در ماه رمضاناسترس و چاقیتغذیه مادر و آلرژی شیرخودانه چیا و لاغریرابطه آب خوردن و لاغریغذاهای کاهنده اشتهامنابع غذایی غنی از کلسیمنوع پخت چقد بر روی کالری کمبود ویتامین دی و چاقیاصلاح سبک زندگی به چه معنتغذیه و فاویسمتغذیه و فشار خوندارودرمانی یا رژیم درمانرابطه سرعت غذا خوردن و چامهمترین علل چاقی شکمینکات مهم روزه داریاصول صحیح اندازگیری وزنتغذیه و میگرندر طی روز چه مقدار قند و شزرده تخم مرغ رو بخورم یا فقر آهنمکمل های مناسب برای رشد قنکات تغذیه ای بعد از جراحکالری خوراکی های معروف مبه اندازه کافی آب بنوشیدتغذیه و پوستدستور پخت نان کتوسلیاک چیست؟فلفل و لاغرینکات تغذیه ای در مصرف کورکاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین ورزش ها برای کاهش تغذیه و بارداریسیروز کبدی چیستفواید شیر مادرمضرات مصرف گوجه سبزچاقی و هورمون های جنسیکاهش وزن پایداربهترین رژیم کدام است؟تغذیه و ریزش موروغن زیتون فرابکر یا تصفساقه طلایی و لاغرینقرس و پرهیز های غذایینان سفید یا نان سبوس دارگلوتن و بیماری سلیاکبهترین زمان مصرف ویتامینتغذیه در آلودگی هوارژیم های بسیار کم کالریسبوس برنج و مزایای آنلاغری با دمنوش؟ آره یا نهنقش تغذیه در آلزایمزچرا همیشه گرسنه ام؟پیاده رویی و چربی سوزیبی اشتهاییدستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو