پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

دلایل رها کردن رژیم

مورد اول شروع بی هدف رژیم است و یا هدف گذاری اشتباهی دارند. مثلا هدفشان از لاغری و کاهش وزن عروسی یکی از اطرافیان است .یادتان باشد هدف اولیه تغییرات وزنی بهبود و تقویت سلامتی است. اگر هدف های کوتاه مدت برای خود تعیین کنید به سرعت نیز رژیم را رها خواهید کرد.

مورد دوم رژیم های سخت و جوگیرانه است. بعضی از افراد تمام انواع رژیم ها چه اصولی و چه غیراصولی را امتحان میکنند و به علت سختی آن ها را ول میکنند. همین تعدد رژیم و رها کردن باعث مقاومت بدن در برابر تغییرات وزنی شده و به اصطلاح تغذیه ای بدن وارد سیکل یویو میشود.

مورد بعدی کمبود ویتامین ها و املاح معدنی مانند کم خونی، کم بود ویتامین دی ، اختلالات هورمونی و ... است که این افراد سخت تر تغییرات وزنی را تجربه خواهند کرد . پس حتما لازم است قبل از شروع رژیم بررسی های لازم انجام شود.

گروهی از افراد وزن قابل قبولی دارند اما ترکیب بدنی مناسبی نداشته و دچار چاقی های موضعی شده اند. در این افراد لاغری های موضعی مانند دستگاه ها، پیکرتراشی و ... کاربرد بیشتری دارند.

و در آخر عدم حمایت و انرژی منفی اطرافیان سبب شکست رژیم میشود.

M


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقدار مجاز کاهش وزن طی یکنوع پخت چقد بر روی کالری کاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین رژیم کدام است؟دلایل رها کردن رژیمرابطه سرعت غذا خوردن و چامنابع غذایی آهن را به سبدنکات مهم روزه داریکاهش وزن پایداربهترین زمان مصرف ویتامیندانه چیاساقه طلایی و لاغریسوابق تحصیلی و علمیمنابع غذایی حاوی آهننکات تغذیه ای در مصرف کورگلوتن و بیماری سلیاکبی اشتهاییدانه چیا و لاغریسبوس برنج و مزایای آنمنابع غذایی سرشار از امگچاقی و هورمون های جنسیپیاده رویی و چربی سوزیبی عارضه ترین رژیم لاغریدارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برمهمترین علل چاقی شکمینان سفید یا نان سبوس دارپروبیوتیک چیست؟برنج کته یا آبکشدر طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایمکمل های مناسب برای رشد قچرا همیشه گرسنه ام؟آیا مصرف میوه در رژیم آزاصبحانه و فواید آنچرا هرچی ورزش می کنم لاغرآب خوردن و لاغریتفاوت های رژیم فستیگ و روروغن زیتون فرابکر یا تصفعلل ایجاد سلولیت و راه هامضرات مصرف گوجه سبزچرا بدن کم آب می شود ؟افراط در مصرف زولبیا بامتفاوت کربوهیدرات ساده و رژیم های بسیار کم کالریعمل اسلیو برای چه کسانی لنقش تغذیه در آلزایمزچرا دچار چاقی شکمی هستم؟امگا 3 و تاثیراتش بر روی توصیه های غذایی در کیست ترژیم های تک خوریعوامل تشدید کننده میگرنفلفل و لاغرینقش دتاکس واتر در لاغریایا میتوان چاقی خود را بهتغذیه و بارداریرژیم شوکعوارض مصرف بیش از حد کافئنمونه ی رژیم ماه رمضانهمه چیز درباره افزایش وزاختلالات هورمونی در خانمتغذیه و ریزش مورژیم غذایی DASHعوارض رژیم های کم کالریلاغری با دمنوش؟ آره یا نهچند نکته کاربردی برای لاهر آنچه درباره رشد قد بایاز چه زمانی به برنامه غذاتغذیه در آلودگی هواراه های افزایش اشتهاغذاهای کاهنده اشتهالاغری با دارو ممنوعچه نوع لاغری ای مناسب استیائسگی را راحت طی کناصلاح سبک زندگی به چه معنتغذیه در زمان اسهالراه های تامین آب مورد نیالاغری در طی شیردهیچه هورمون هایی باعث میشه کم آبی در ماه رمضاناصول صحیح اندازگیری وزنخنک کننده ای برای تابستاراه های جلوگیری از لاغری مقایسه نوشابه رژیمی و نوچه ویتامینی در زمان روزه به اندازه کافی آب بنوشیدخشکی دهانراهکارهایی برای رفع پف صمقدار مورد نیاز آب روزانچه کسانی به افزایش وزن نیکالری خوراکی های معروف مبهترین ورزش ها برای کاهش دلایل چاقی کودکانرابطه آب خوردن و لاغریدستگاه های لاغریخاطراتمقالاتیادداشت هااخباركرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو