پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

سطح ویتامین دی بدنت رو بررسی کن

ویتامین دی یکی از مهمترین ویتامین های برای بدن است که کاربردهای زیادی در بدن دارد.

کنترل میزان ویتامین دی یکی از مهم ترین تست های آزمایشگاهی برای افراد است. زیرا مصرف بیش از حد آن نیز مانند کمبود آن به شدت خطرناک است. پس حتما قبل و بعد از مکمل یاری توسط ویتامین دی آزمایشات لازم را انجام دهیدتا از عدم کمبود و همچنین مسمومیت با آن جلوگیری نمایید.

اگر آخرین نتایج آزمایش خونتان افت شدید ویتامین همراه با تغییر نسبت کلسیم به فسفر از میزان طبیعی را نمایان ساخته باشد،اولین اقدامات پیشنهادی در این راستا،انجام سیستماتیک فعالیت های بدنی سبک توام با تابانیدن کوتاه مدت نور خورشید مستقیم به قسمت های غیر حساس بدن(مثلا از مچ پا تا کشاله ران یا تمام قسمت پشت بدن از کف پا تا یک وجب مانده به سر و گردن) می باشد.در آغاز از یک تا دو دقیقه در روز باید شروع کرد و به تدریج هر روز نیم دقیقه به میزان تابش مستقیم نور آفتاب افزوده شود تا به ده دقیقه برسد.(5 دقیقه اندام های جلوی بدن و 5 دقیقه دیگر،قسمت های پت بدن).علاوه بر مصرف مکمل و منابع غذایی حاوی ویتامین D مصرف منابع غنی از کلسیم را نیز افزایش دهید( شیر و لبنیات،کنجد،بادام،انواع کلم های پخته و غیره) تا بدین وسیله با تامین نیاز بدن به کلسیم کافی،امکان سوخت چربی ها بهتر و سهل تر فراهم گردد.)

M


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین زمان مصرف ویتامینصبحانه و فواید آنلاغری با دمنوش؟ آره یا نهچه کسانی به افزایش وزن نیگلوتن و بیماری سلیاکبی عارضه ترین رژیم لاغریروغن زیتون فرابکر یا تصفعلل ایجاد سلولیت و راه هالاغری با دارو ممنوعنوع پخت چقد بر روی کالری پیاده رویی و چربی سوزیبرنج کته یا آبکشرژیم های بسیار کم کالریعمل اسلیو برای چه کسانی للاغری در طی شیردهینکات مهم روزه داریپروبیوتیک چیست؟رژیم های تک خوریعوامل تشدید کننده میگرنمقایسه نوشابه رژیمی و نوچاقی و هورمون های جنسیآیا مصرف میوه در رژیم آزاتفاوت های رژیم فستیگ و رورژیم شوکعوارض مصرف بیش از حد کافئمقدار مورد نیاز آب روزاننان سفید یا نان سبوس دارآب خوردن و لاغریتفاوت کربوهیدرات ساده و رژیم غذایی DASHعوارض رژیم های کم کالریمقدار مجاز کاهش وزن طی یکچرا همیشه گرسنه ام؟افراط در مصرف زولبیا بامتوصیه های غذایی در کیست تراه های افزایش اشتهاغذاهای کاهنده اشتهامنابع غذایی آهن را به سبدچرا هرچی ورزش می کنم لاغرامگا 3 و تاثیراتش بر روی تغذیه و ریزش موراه های تامین آب مورد نیامنابع غذایی سرشار از امگچرا بدن کم آب می شود ؟ایا میتوان چاقی خود را بهتغذیه در آلودگی هواراه های جلوگیری از لاغری مکمل های مناسب برای رشد قچرا دچار چاقی شکمی هستم؟اختلالات هورمونی در خانمتغذیه در زمان اسهالراهکارهایی برای رفع پف صاز چه زمانی به برنامه غذاخشکی دهانرابطه آب خوردن و لاغریمضرات مصرف گوجه سبزهمه چیز درباره افزایش وزاصلاح سبک زندگی به چه معندلایل چاقی کودکانرابطه سرعت غذا خوردن و چانمونه ی رژیم ماه رمضانهر آنچه درباره رشد قد بایاصول صحیح اندازگیری وزندلایل رها کردن رژیمساقه طلایی و لاغریچند نکته کاربردی برای لایائسگی را راحت طی کنبه اندازه کافی آب بنوشیددانه چیاسبوس برنج و مزایای آنسوابق تحصیلی و علمیچه نوع لاغری ای مناسب استکم آبی در ماه رمضانبهترین ورزش ها برای کاهش دارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برفلفل و لاغریچه هورمون هایی باعث میشه کالری خوراکی های معروف مبهترین رژیم کدام است؟در طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایچه ویتامینی در زمان روزه دستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو