پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

دانه چیا

فواید دانه چیا

کالری بسیار پایین

سرشار از مواد مغذی

کنترل قند خون

افزایش سوخت و ساز بدن

کنترل فشار خون

کمک به هضم غذا

محتوای کلسیم بالا

دانه چیا به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند

ارزش غذایی دانه چیا

یک قاشق غذاخوری دانه چیا حاوی حدود ۶۹ کیلوکالری انرژی و ترکیبات زیر است:

۲ گرم پروتئین

۵ گرم چربی (این دانه فاقد چربی ترانس است)

۶ گرم کربوهیدرات

۵ گرم فیبر

۲ میلی‌گرم فسفر (معادل ۱۱ درصد نیاز روزانه یک فرد بزرگسال)

۷ میلی‌گرم کلسیم (معادل ۸ درصد نیاز روزانه یک فرد بزرگسال)

۸ میلی‌گرم پتاسیم (معادل ۱ درصد نیاز روزانه یک فرد بزرگسال)

۲ میلی‌گرم ویتامین C (معادل ۱ درصد نیاز روزانه یک فرد بزرگسال)

۱ میلی‌گرم ویتامین E (معادل ۱ درصد نیاز روزانه یک فرد بزرگسال)

M


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رژیم های تک خوریعمل اسلیو برای چه کسانی للاغری با دارو ممنوعچند نکته کاربردی برای لاهر آنچه درباره رشد قد بایاختلالات هورمونی در خانمتغذیه و میگرنرژیم شوکعوامل تشدید کننده میگرنلاغری در طی شیردهیچه نوع لاغری ای مناسب استیائسگی را راحت طی کناز چه زمانی به برنامه غذاتغذیه و بارداریرژیم غذایی DASHعوارض مصرف بیش از حد کافئمقایسه نوشابه رژیمی و نوچه هورمون هایی باعث میشه کم آبی در ماه رمضاناصلاح سبک زندگی به چه معنتغذیه و ریزش موراه های افزایش اشتهاعوارض رژیم های کم کالریمقدار مورد نیاز آب روزانچه ویتامینی در زمان روزه کمبود ویتامین دی و چاقیاصول صحیح اندازگیری وزنتغذیه در آلودگی هواتغذیه در زمان اسهالراه های تامین آب مورد نیاغذاهای کاهنده اشتهامقدار مجاز کاهش وزن طی یکچه کسانی به افزایش وزن نیبه اندازه کافی آب بنوشیدخنک کننده ای برای تابستاراه های جلوگیری از لاغری منابع امگا 3نوع پخت چقد بر روی کالری کالری خوراکی های معروف مبهترین ورزش ها برای کاهش خشکی دهانراهکارهایی برای رفع پف صمنابع غذایی آهن را به سبدنکات مهم روزه داریکاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین رژیم کدام است؟دلایل چاقی کودکانرابطه آب خوردن و لاغریمنابع غذایی حاوی آهننکات تغذیه ای در مصرف کورکاهش وزن پایداربهترین زمان مصرف ویتامیندلایل رها کردن رژیمرابطه سرعت غذا خوردن و چامنابع غذایی سرشار از امگچاقی و هورمون های جنسیگلوتن و بیماری سلیاکبی اشتهاییدانه چیاساقه طلایی و لاغریمهمترین علل چاقی شکمینان سفید یا نان سبوس دارپیاده رویی و چربی سوزیبی عارضه ترین رژیم لاغریدانه چیا و لاغریسبوس برنج و مزایای آنمکمل های مناسب برای رشد قچرا همیشه گرسنه ام؟پروبیوتیک چیست؟برنج کته یا آبکشدارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برسوابق تحصیلی و علمیچرا هرچی ورزش می کنم لاغرآیا مصرف میوه در رژیم آزادر طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایفقر آهنمضرات مصرف گوجه سبزچرا بدن کم آب می شود ؟آب خوردن و لاغریتفاوت های رژیم فستیگ و روصبحانه و فواید آنفلفل و لاغرینقش تغذیه در آلزایمزچرا دچار چاقی شکمی هستم؟افراط در مصرف زولبیا بامتفاوت کربوهیدرات ساده و روغن زیتون فرابکر یا تصفعلل چاقی شکمینقش دتاکس واتر در لاغریامگا 3 و تاثیراتش بر روی توصیه های غذایی در کیست ترژیم های بسیار کم کالریعلل ایجاد سلولیت و راه هالاغری با دمنوش؟ آره یا نهنمونه ی رژیم ماه رمضانهمه چیز درباره افزایش وزایا میتوان چاقی خود را بهتوصیه هایی جهت افزایش وزدستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو