پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

چند نکته کاربردی برای لاغری

12 نکته ساده در کاهش وزن :

1- هیچ وعده غذایی را حذف ننمایید.

2- حتما در روز حداقل پنج تا شش وعده غذایی شامل سه وعده اصلی و دوتا سه میان وعده داشته باشید.

3- هر روز صبحانه را در ساعات اولیه صبح میل کنید و فکر نکنید حذف صبحانه باعث کاهش وزن شما میشود.

4- روزانه حداقل پنج واحد میوه و سبزیجات در رژیم غذایی خود بگنجانید.

5- سرعت غذا خوردن خود را کم کنید. هر وعده خوردن شما باید حداقل ۱۵ دقیقه طول بکشد. برای رسیدن به این هدف از قاشقهایی با حجم کم و یا چنگال استفاده کنید.

6- سعیتان این باشد با کسی در هنگام غذا خوردن صحبت نکنید.

7- از غذا خوردن در هنگام تماشای تلویزیون بپرهیزید.

8- در پخت غذا ازروغن گیاهی مایع استفاده کرده و میزان روغن را به میزان یک دوم کاهش دهید.

9- در صرف نوشیدنیهای شیرین محتاط باشید.

10- حتما در روز هفت ، هشت لیوان آب بنوشید.

11- لبنیات از قبیل ماست و شیر و پنیر را از نوع کمچرب استفاده کنید.

12- در قدم اول سعی کنید با داشتن رژیم غذایی درست تندرست باشید و بعد به فکر لاغری باشید.

M


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
به اندازه کافی آب بنوشیدخشکی دهانراهکارهایی برای رفع پف صمقایسه نوشابه رژیمی و نوچه ویتامینی در زمان روزه بهترین ورزش ها برای کاهش دلایل چاقی کودکانرابطه آب خوردن و لاغریمقدار مورد نیاز آب روزانچه کسانی به افزایش وزن نیکالری خوراکی های معروف مبهترین رژیم کدام است؟دلایل رها کردن رژیمرابطه سرعت غذا خوردن و چامقدار مجاز کاهش وزن طی یکنوع پخت چقد بر روی کالری کاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین زمان مصرف ویتامیندانه چیاساقه طلایی و لاغریمنابع غذایی آهن را به سبدنکات مهم روزه داریکاهش وزن پایداربی اشتهاییدانه چیا و لاغریسبوس برنج و مزایای آنسوابق تحصیلی و علمیمنابع غذایی حاوی آهننکات تغذیه ای در مصرف کورگلوتن و بیماری سلیاکبی عارضه ترین رژیم لاغریدارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برمنابع غذایی سرشار از امگچاقی و هورمون های جنسیپیاده رویی و چربی سوزیبرنج کته یا آبکشدر طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایمهمترین علل چاقی شکمینان سفید یا نان سبوس دارپروبیوتیک چیست؟صبحانه و فواید آنمکمل های مناسب برای رشد قچرا همیشه گرسنه ام؟آیا مصرف میوه در رژیم آزاتفاوت های رژیم فستیگ و روروغن زیتون فرابکر یا تصفعلل ایجاد سلولیت و راه هاچرا هرچی ورزش می کنم لاغرآب خوردن و لاغریتفاوت کربوهیدرات ساده و رژیم های بسیار کم کالریعمل اسلیو برای چه کسانی لمضرات مصرف گوجه سبزچرا بدن کم آب می شود ؟افراط در مصرف زولبیا بامتوصیه های غذایی در کیست ترژیم های تک خوریعوامل تشدید کننده میگرننقش تغذیه در آلزایمزچرا دچار چاقی شکمی هستم؟امگا 3 و تاثیراتش بر روی تغذیه و بارداریرژیم شوکعوارض مصرف بیش از حد کافئفلفل و لاغرینقش دتاکس واتر در لاغریایا میتوان چاقی خود را بهتغذیه و ریزش مورژیم غذایی DASHعوارض رژیم های کم کالرینمونه ی رژیم ماه رمضانهمه چیز درباره افزایش وزاختلالات هورمونی در خانمتغذیه در آلودگی هواراه های افزایش اشتهاغذاهای کاهنده اشتهالاغری با دمنوش؟ آره یا نهچند نکته کاربردی برای لاهر آنچه درباره رشد قد بایاز چه زمانی به برنامه غذاتغذیه در زمان اسهالراه های تامین آب مورد نیالاغری با دارو ممنوعچه نوع لاغری ای مناسب استیائسگی را راحت طی کناصلاح سبک زندگی به چه معنخنک کننده ای برای تابستاراه های جلوگیری از لاغری لاغری در طی شیردهیچه هورمون هایی باعث میشه کم آبی در ماه رمضاناصول صحیح اندازگیری وزندستگاه های لاغریاخبارخاطراتمقالاتیادداشت هاكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو