پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

پیاده رویی و چربی سوزی

با صنعتی شدن زندگی و پیشرفت تکنولوژی، تحرک و فعالیت بدنی همه ما به شدت کاهش یافته و ما زمان زیادی رو صرف نشستن میکنیم. به همین دلیل چاقی و بیماری های مربوط به آن رو به افزایش است و درصد بالایی از افراد جامعه دچار اضافه وزن و چاقی هستند. با بروز چاقی و تجمع چربی، معمولا میزان سوخت و ساز بدن کاهش پیدا خواهد کرد و به اصطلاح بدن کم کار خواهد شد و همین امر میتونه موجب افزایش وزن و تجمع بیشتر چربی بشه. برای افزایش سوخت و ساز بدن باید فعالیت بدنی روزانه رو افزایش بدهیم .

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها پیاده روی است. اگر هدف شما از پیاده روی چربی سوزی است باید چند نکته مهم را رعایت کنید.

اولین نکته تایم پیاده روی است. در دقیقه های اولیه پیاده روی بدن از ذخایر قندی و کربوهیدرات بدن استفاده میکند و بعد از بیست الی سی دقیقه است که بدن از ذخایر چربی خود به عنوان سوخت و منبع انرزی استفاده میکند. به همین علت اگر هدف شما چربی سوزی است حتما بیشتر از نیم ساعت پیاده روی داشته باشید.

دومین نکته اینکه سرعت پیاده روی رو افزایش بدید تا چربی سوزی بیشتر بشه. البته لازم نیست به نفس نفس بیوفتید در طی پیاده روی همین که ضربان قلبتان بالا برود کافی است.

مورد بعدی اینکه برای افزایش چربی سوزی از پله ها، شیب ها بالا برید ولی اگه درگیر مشکلات زانو و کمر هستید بهتون توصیه نمیشه.

میتوانید هنگام پیاده روی همراه خود دمبل حمل کنید.

همیشه یادتون باشه که یاده رویتون شامل گرم کردن، افزایش سرعت و در آخر سرد کردن باشه.

m


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چند نکته کاربردی برای لاچه نوع لاغری ای مناسب استتغذیه در آلودگی هواسوابق تحصیلی و علمینوع پخت چقد بر روی کالری دارودرمانی یا رژیم درمانچرا هرچی ورزش می کنم لاغردر طی روز چه مقدار قند و شهمه چیز درباره افزایش وزراه های جلوگیری از لاغری هر آنچه درباره رشد قد بایرابطه آب خوردن و لاغریرابطه سرعت غذا خوردن و چاکاهش وزن مهمتر است یا کاساقه طلایی و لاغریگلوتن و بیماری سلیاکسبوس برنج و مزایای آنپیاده رویی و چربی سوزیعمل اسلیو برای چه کسانی لآب خوردن و لاغریلاغری با دارو ممنوعامگا 3 و تاثیراتش بر روی لاغری در طی شیردهیاز چه زمانی به برنامه غذامقدار مجاز کاهش وزن طی یکاصول صحیح اندازگیری وزنبهترین رژیم کدام است؟دستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو