پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

پیاده رویی و چربی سوزی

با صنعتی شدن زندگی و پیشرفت تکنولوژی، تحرک و فعالیت بدنی همه ما به شدت کاهش یافته و ما زمان زیادی رو صرف نشستن میکنیم. به همین دلیل چاقی و بیماری های مربوط به آن رو به افزایش است و درصد بالایی از افراد جامعه دچار اضافه وزن و چاقی هستند. با بروز چاقی و تجمع چربی، معمولا میزان سوخت و ساز بدن کاهش پیدا خواهد کرد و به اصطلاح بدن کم کار خواهد شد و همین امر میتونه موجب افزایش وزن و تجمع بیشتر چربی بشه. برای افزایش سوخت و ساز بدن باید فعالیت بدنی روزانه رو افزایش بدهیم .

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها پیاده روی است. اگر هدف شما از پیاده روی چربی سوزی است باید چند نکته مهم را رعایت کنید.

اولین نکته تایم پیاده روی است. در دقیقه های اولیه پیاده روی بدن از ذخایر قندی و کربوهیدرات بدن استفاده میکند و بعد از بیست الی سی دقیقه است که بدن از ذخایر چربی خود به عنوان سوخت و منبع انرزی استفاده میکند. به همین علت اگر هدف شما چربی سوزی است حتما بیشتر از نیم ساعت پیاده روی داشته باشید.

دومین نکته اینکه سرعت پیاده روی رو افزایش بدید تا چربی سوزی بیشتر بشه. البته لازم نیست به نفس نفس بیوفتید در طی پیاده روی همین که ضربان قلبتان بالا برود کافی است.

مورد بعدی اینکه برای افزایش چربی سوزی از پله ها، شیب ها بالا برید ولی اگه درگیر مشکلات زانو و کمر هستید بهتون توصیه نمیشه.

میتوانید هنگام پیاده روی همراه خود دمبل حمل کنید.

همیشه یادتون باشه که یاده رویتون شامل گرم کردن، افزایش سرعت و در آخر سرد کردن باشه.

m


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لاغری در طی شیردهینکات مهم روزه داریپیاده رویی و چربی سوزیبرنج کته یا آبکشرژیم های بسیار کم کالریعمل اسلیو برای چه کسانی لمقایسه نوشابه رژیمی و نوچاقی و هورمون های جنسیپروبیوتیک چیست؟رژیم های تک خوریعوامل تشدید کننده میگرنعوارض مصرف بیش از حد کافئمقدار مورد نیاز آب روزاننان سفید یا نان سبوس دارآیا مصرف میوه در رژیم آزاتفاوت های رژیم فستیگ و رورژیم شوکعوارض رژیم های کم کالریمقدار مجاز کاهش وزن طی یکچرا همیشه گرسنه ام؟آب خوردن و لاغریتفاوت کربوهیدرات ساده و رژیم غذایی DASHغذاهای کاهنده اشتهامنابع غذایی آهن را به سبدچرا هرچی ورزش می کنم لاغرافراط در مصرف زولبیا بامتوصیه های غذایی در کیست تراه های افزایش اشتهامنابع غذایی سرشار از امگچرا بدن کم آب می شود ؟امگا 3 و تاثیراتش بر روی تغذیه و ریزش موراه های تامین آب مورد نیامکمل های مناسب برای رشد قچرا دچار چاقی شکمی هستم؟ایا میتوان چاقی خود را بهتغذیه در آلودگی هواراه های جلوگیری از لاغری اختلالات هورمونی در خانمتغذیه در زمان اسهالراهکارهایی برای رفع پف صمضرات مصرف گوجه سبزهمه چیز درباره افزایش وزاز چه زمانی به برنامه غذاخشکی دهانرابطه آب خوردن و لاغرینمونه ی رژیم ماه رمضانهر آنچه درباره رشد قد بایاصلاح سبک زندگی به چه معندلایل چاقی کودکانرابطه سرعت غذا خوردن و چاچند نکته کاربردی برای لایائسگی را راحت طی کناصول صحیح اندازگیری وزندلایل رها کردن رژیمساقه طلایی و لاغریسوابق تحصیلی و علمیچه نوع لاغری ای مناسب استکم آبی در ماه رمضانبه اندازه کافی آب بنوشیددانه چیاسبوس برنج و مزایای آنفلفل و لاغریچه هورمون هایی باعث میشه بهترین ورزش ها برای کاهش دارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برچه ویتامینی در زمان روزه کالری خوراکی های معروف مبهترین رژیم کدام است؟در طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایلاغری با دمنوش؟ آره یا نهچه کسانی به افزایش وزن نیکاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین زمان مصرف ویتامینصبحانه و فواید آنلاغری با دارو ممنوعنوع پخت چقد بر روی کالری گلوتن و بیماری سلیاکبی عارضه ترین رژیم لاغریروغن زیتون فرابکر یا تصفعلل ایجاد سلولیت و راه هادستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو