پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

رابطه آب خوردن و لاغری

شکی وجود ندارد که مصرف آب در رژیم غذایی بسیار حائز اهمیت است.

خیلی از ما در طول روز به اندازه کافی آب و مایعات مصرف نمیکنیم و دچار تشنگی میشویم اما این تشنگی را با گرسنگی اشتباه گرفته و برای برطرف کردن آن به سمت مصرف غذا میرویم و همین امر موجب افزایش وزن و چاقی میشود.

میتوانیم با مصرف آب و مایعات کافی، مقدار غذا و کالری مصرفی روزانه خود را کنترل کنیم.

همه ما شنیدیم که باید روزانه 8-12 لیوان آب و مایعات مصرف نماییم اما باید نکاتی را رعایت نماییم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.

برای اینکه آب خوردن جنبه درمانی داشته باشد باید مصرف آب بصورت مداوم در طول روز باشد. همه ما تجربه داریم که وقتی حجم زیادی آب و مایعات دیگر را دریافت میکنیم، به همان سرعت نیز آن را دفع میکنیم. پس باید مایعات روزانه خود را در طول روز و بصورت متناوب مصرف نمایید .

و هچنین به نکات زیر توجه نمایید:

1_ جایگزینی مصرف مداوم با حجم های معمولی بجای مصرف حجم های زیاد:بهترین روش این است که همیشه یک بطری آب همراه خود داشته باشید و هر نیم ساعت اندکی آب بنوشید حتی زمان هایی که احساس تشنگی نمیکنید. زیرا وقتی در پاسخ به تشنگی مقدار زیادی آب دریافت میکنید، به همان سرعت نیز آن را دفع خواهید کرد و عملا این نوع آب خوردن فایده ی چندانی نخواهد داشت.

2_ مصرف آب با دمای معمولی و حتی ولرم بجای آب سرد.

3_ مصرف آب قلیایی بهتر است زیرا مصرف پروتئین موجب اسیدی شدن خون شده و آب قلیایی به بهتر کردن این شرایط کمک میکند.

m


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
منابع غذایی آهن را به سبدچرا هرچی ورزش می کنم لاغرافراط در مصرف زولبیا بامتوصیه های غذایی در کیست تراه های افزایش اشتهاغذاهای کاهنده اشتهامنابع غذایی سرشار از امگچرا بدن کم آب می شود ؟امگا 3 و تاثیراتش بر روی تغذیه و ریزش موراه های تامین آب مورد نیامکمل های مناسب برای رشد قچرا دچار چاقی شکمی هستم؟ایا میتوان چاقی خود را بهتغذیه در آلودگی هواراه های جلوگیری از لاغری اختلالات هورمونی در خانمتغذیه در زمان اسهالراهکارهایی برای رفع پف صمضرات مصرف گوجه سبزهمه چیز درباره افزایش وزاز چه زمانی به برنامه غذاخشکی دهانرابطه آب خوردن و لاغرینمونه ی رژیم ماه رمضانهر آنچه درباره رشد قد بایاصلاح سبک زندگی به چه معندلایل چاقی کودکانرابطه سرعت غذا خوردن و چاچند نکته کاربردی برای لایائسگی را راحت طی کناصول صحیح اندازگیری وزندلایل رها کردن رژیمساقه طلایی و لاغریچه نوع لاغری ای مناسب استکم آبی در ماه رمضانبه اندازه کافی آب بنوشیددانه چیاسبوس برنج و مزایای آنسوابق تحصیلی و علمیفلفل و لاغریچه هورمون هایی باعث میشه بهترین ورزش ها برای کاهش دارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برچه ویتامینی در زمان روزه کالری خوراکی های معروف مبهترین رژیم کدام است؟در طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایلاغری با دمنوش؟ آره یا نهچه کسانی به افزایش وزن نیکاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین زمان مصرف ویتامینصبحانه و فواید آنلاغری با دارو ممنوعنوع پخت چقد بر روی کالری گلوتن و بیماری سلیاکبی عارضه ترین رژیم لاغریروغن زیتون فرابکر یا تصفعلل ایجاد سلولیت و راه هالاغری در طی شیردهینکات مهم روزه داریپیاده رویی و چربی سوزیبرنج کته یا آبکشرژیم های بسیار کم کالریعمل اسلیو برای چه کسانی لمقایسه نوشابه رژیمی و نوچاقی و هورمون های جنسیپروبیوتیک چیست؟رژیم های تک خوریعوامل تشدید کننده میگرنمقدار مورد نیاز آب روزاننان سفید یا نان سبوس دارآیا مصرف میوه در رژیم آزاتفاوت های رژیم فستیگ و رورژیم شوکعوارض مصرف بیش از حد کافئمقدار مجاز کاهش وزن طی یکچرا همیشه گرسنه ام؟آب خوردن و لاغریتفاوت کربوهیدرات ساده و رژیم غذایی DASHعوارض رژیم های کم کالریدستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو