پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


لیفت خط خنده بدون تزریق

سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس ایده آل* پونک*

کادر درمانی ایده آل

چرا صبحانه نخوردن چاقمان مي كند؟

جايگزين كردن هيچ خوراكي به جاي صبحانه معمول يا حذف آن براي كاهش وزن توصيه نمي شود.فاصله بين شام و صبحانه،بيشترين فاصله زماني بين دو وعده اصلي غذايي است كه حدود 10-20 ساعت طول مي كشد.بدن ما بعد از اين مدت طولاني،احساس گرسنگي مي كند و اين گرسنگي بايد با خوردن صبحانه اي كامل،بر طرف شود.يك صبحانه خوب و كامل و البته معمولي،مي تواند شامل دو كف دست نان(نان سبوس دار مانند سنگك براي افراد چاق)،مقداري لبنيات،(مانند پنير كم چرب،ماست چكيده كم چرب يا شير كم چرب) يا يك تخم مرغ (تخم مرغ آب پز به جاي نيمرو براي افراد چاق ) باشد.ميوه ها،انتخاب هاي مناسبي براي ميان وعده ها هستند و خوردن 5 تا 9 وعده از انواع رنگي آن ها در ميان وعده ها مي تواند سلامت شما را تضمين كند.اين در حالي است كه جايگزين كردن صبحانه با ميوه ،شايد بتواند در كوتاه مدت باعث كاهش وزن شود اما اين كار در دراز مدت،عوارضي مانند اضافه وزن خواهد داشت. زماني كه ما صبحانه كافي نمي خوريم،بدنمان احساس كمبود مي كند و به صورت خودكار عمل ذخيره سازي را انجام مي دهدو در كنار آن،ولع فرد براي خوردن وعده ناهار،بيشتر مي شود بنابر اين شرايط ابتلا به اضافه وزن و چاقي به سادگي براي شما به وجود مي آيد.


آدرس مطب : تهران بلوار همیلا خیابان پارک میدان پارک ساختمان پزشکان پاسارگاد طبقه سوم واحد 5
تلفن : 44495410 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سوابق تحصیلی و علمیدستگاه های لاغریاخبارخاطراتمقالاتیادداشت هاكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیگروه مشاورین ایده آلعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو