پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


لیفت خط خنده بدون تزریق

سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

هزینه انجام کرایولیپولی

آدرس ایده آل* پونک*

کادر درمانی ایده آل

روشی برای کاهش چربی های موضعی

نکته مهم در برنامه کاهش وزن،تداوم و یکنواخت بودن روند آن است.برای کاهش وزن رعایت رژیم غذایی مناسب زیر نظر کارشناس تغذیه و در کنار آن انجام ورزش های چربی سوز لازم است.

ورزش هایی با ماهیت هوازی مانند دویدن آرام،پیاده روی تند،طناب زدن،دوچرخه سواری و شنا به سوختن چربی از سطوح مختلف بدن کمک می کند.ورزش خاصی وجود ندارد که باعث کاهش وزن موضعی شود.از بین رفتن چربی ها با ورزش هم به تجمع چربی در بدن بستگی دارد.با ورزش،چربی ها ابتدا از نواحی و مناطقی که بیشتر تجمع دارند ( در خانم ها ران ها و در آقایان شکم ) برداشته و به صورت انرژی مصرف می شود.افرادی که ورزش نمی کنند،بهتر است ورزش های هوازی را نیم ساعت در روز شروع کنند و به تدریج به یک ساعت و حداقل 5 روز در هفته برسانند و در کنار آن برای افزایش قوام عضلاتشان ورزش های قدرتی انجام دهند.با این روش مطمئنا چربی های موضعی به تدریج از بین می روند.


آدرس مطب : تهران بلوار همیلا خیابان پارک میدان پارک ساختمان پزشکان پاسارگاد طبقه سوم واحد 5
تلفن : 44495410 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سوابق تحصیلی و علمیدستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیگروه مشاورین ایده آلعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو