پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

رژیم غذایی مناسب برای درمان ورم پا:

تغذیه و فعالیت ورزشی منظم در کاهش ورم موثر است یکی از علل ورم پا نداشتن تغذیه مناسب است اولین قدم در درمان ادم کاهش مصرف نمک است مصرف نمک را به کمتر از 2100 میلی گرم سدیم در روز محدود کنید خوردن غذاهای شور ادم را بیشتر می کند و مقدار زیادی آب در روز بنوشید روزانه حداقل 6 10 لیوان آب مصرف کنید زیرا به پاکسازی سیستم بدنی کمک می کند از مصرف غذاهای فراوری شده اجتناب کنید از نوشیدن نوشابه های کافئین دار و گاز دار خودداری کنید در عوض از میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید.
رژیم های غذایی وجود دارند که از احتباس مایع جلوگیری می کنند شما روزانه تا یک گرم پروتئین برای هر کیلوگرم وزن بدن نیاز دارید 100 گرم گوشت مرغ وقتی پخته می شود 25 گرم و 100 گرم گوشت ماهی بعد از پخته شدن 20 گرم پروتئین دارد شما اگر 50 کیلو باشید روزانه به 50 گرم پروتئین نیاز دارید و اگر به اندازه کافی پروتئین نخورید آب درون بافت تجمع می کند و دچار ورم می شوید. دانه انگور، بادام، گردو و ماهی های آب های سرد منابع غنی از ويتامين Eهستند و بدن برای محافظت از عروق خونی و کاهش نفوذپذیری عروق نیاز به ویتامین های E ,Dدارد. در صورتی که بعضعی مواد مانند ( کازئین، گلوتن و افزودنیهای امولیانت سبب احتباس آب می شوند که باید مصرف آنها را کاهش دهید.


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نوع پخت چقد بر روی کالری کاهش وزن مهمتر است یا کاهبهترین رژیم کدام است؟دلایل چاقی کودکانرابطه آب خوردن و لاغریمنابع امگا 3نکات مهم روزه داریکاهش وزن پایداربهترین زمان مصرف ویتامیندلایل رها کردن رژیمرابطه سرعت غذا خوردن و چامنابع غذایی آهن را به سبدمنابع غذایی حاوی آهننکات تغذیه ای در مصرف کورگلوتن و بیماری سلیاکبی اشتهاییدانه چیاساقه طلایی و لاغریمنابع غذایی سرشار از امگچاقی و هورمون های جنسیپیاده رویی و چربی سوزیبی عارضه ترین رژیم لاغریدانه چیا و لاغریسبوس برنج و مزایای آنسوابق تحصیلی و علمیمهمترین علل چاقی شکمینان سفید یا نان سبوس دارپروبیوتیک چیست؟برنج کته یا آبکشدارودرمانی یا رژیم درمانسطح ویتامین دی بدنت رو برمکمل های مناسب برای رشد قچرا همیشه گرسنه ام؟آیا مصرف میوه در رژیم آزادر طی روز چه مقدار قند و ششکر قهوه ایچرا هرچی ورزش می کنم لاغرآب خوردن و لاغریتفاوت های رژیم فستیگ و روصبحانه و فواید آنمضرات مصرف گوجه سبزچرا بدن کم آب می شود ؟افراط در مصرف زولبیا بامتفاوت کربوهیدرات ساده و روغن زیتون فرابکر یا تصفعلل ایجاد سلولیت و راه هافقر آهننقش تغذیه در آلزایمزچرا دچار چاقی شکمی هستم؟امگا 3 و تاثیراتش بر روی توصیه های غذایی در کیست ترژیم های بسیار کم کالریعمل اسلیو برای چه کسانی لفلفل و لاغرینقش دتاکس واتر در لاغریایا میتوان چاقی خود را بهتوصیه هایی جهت افزایش وزرژیم های تک خوریعوامل تشدید کننده میگرننمونه ی رژیم ماه رمضانهمه چیز درباره افزایش وزاختلالات هورمونی در خانمتغذیه و بارداریرژیم شوکعوارض مصرف بیش از حد کافئلاغری با دمنوش؟ آره یا نهچند نکته کاربردی برای لاهر آنچه درباره رشد قد بایاز چه زمانی به برنامه غذاتغذیه و ریزش مورژیم غذایی DASHعوارض رژیم های کم کالریلاغری با دارو ممنوعچه نوع لاغری ای مناسب استیائسگی را راحت طی کناصلاح سبک زندگی به چه معنتغذیه در آلودگی هواراه های افزایش اشتهاغذاهای کاهنده اشتهالاغری در طی شیردهیچه هورمون هایی باعث میشه کم آبی در ماه رمضاناصول صحیح اندازگیری وزنتغذیه در زمان اسهالراه های تامین آب مورد نیامقایسه نوشابه رژیمی و نوچه ویتامینی در زمان روزه به اندازه کافی آب بنوشیدخنک کننده ای برای تابستاراه های جلوگیری از لاغری مقدار مورد نیاز آب روزانچه کسانی به افزایش وزن نیکالری خوراکی های معروف مبهترین ورزش ها برای کاهش خشکی دهانراهکارهایی برای رفع پف صمقدار مجاز کاهش وزن طی یکدستگاه های لاغریاخبارخاطراتمقالاتیادداشت هاكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو