پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

چگونه می شود كه گاهی اوقات ورزش باعث كاهش وزن نمی‌شود؟

كارشناسان بهداشت و سلامت آمریكا در مقاله جدیدی در سایت بهداشتی كول هلت سه نمونه از موثرترین این اشتباهات را معرفی كردهاند. با آگاهی از این خطاها و اصلاح آنها میتوان به افزایش سوختوساز بدن و سوختن بیشتر كالریها كه منجر به كاهش وزن میشود، كمك كرد. این خطاها عبارتند از:

1 ـ عدم تغییر در تمرینات:
اگر یك نوع تمرین را هر روز و هر هفته انجام میدهید ذهن، بدن و تمام عضلات شما خسته میشوند. وقتی تمرین تكراری انجام دهید بدن به آن عادت میكند و دیگر دچار چالش سوخت و سازی نمیشود كه در نتیجه اثرات تمرینات متوقف خواهد شد.
راه حل: سعی كنید نوع تمرینات را هرازگاهی تغییر دهید تا تاثیر بهتری روی بدنتان داشته باشند.

2 ـ عدم توجه به تمرینات اختصاصی:ورزش ایروبیك برای جسم و روح مفید است اما اگر فردی بین تمرینات استقامتی خود نیز تعادل برقرار نكند نه تنها به نتایج مطلوب دست نخواهد یافت بلكه در عین حال یك فاكتور مهم در سلامت و تناسب اندام را از دست میدهد. اگر بین تمرینات كششی، آیروبیك و استقامتی، تعادل برقرار نشود، فرد به نتیجه دلخواه دست نمییابد.
راه حل: سعی كنید تمرینات استقامتی مختلف انجام دهید. چون برای ادامه تمرینات به افزایش ماهیچههای قوی نیاز خواهید داشت و تمرینات استقامتی این شرایط را برای شما فراهم میكنند.

3 ـ خطای سوم چسبیدن به تمرینات مخصوص سوزاندن چربی است:اگر از تردمیل یا دستگاههایی از این قبیل برای سوزاندن چربیهای بدن استفاده كنید، بدن از مقدار بیشتری از چربیهای ذخیره شده خود به عنوان سوخت استفاده میكند اما مشكل اینجا است كه در صورت ادامه این وضعیت بدن كمكم فقط به سوزاندن چربی و كربوهیدرات بیشتر عادت میكند اما مقدار سوختن كالری كاهش مییابد.
راه حل: روشهایی را انتخاب كنید كه بیشتر روی سوختن كالری متمركز شوند. بهترین كار این است تمرینات مربوط به سوزاندن چربی را در دورههای كوتاهمدت انجام دهید تا بدن در حالت كلی ورزش كردن به سوزاندن كالری عادت كند و متابولیسم تسریع شود


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اصول صحیح اندازگیری وزنرابطه سرعت غذا خوردن و چانان سفید یا نان سبوس داربهترین رژیم کدام است؟ساقه طلایی و لاغریچرا هرچی ورزش می کنم لاغربهترین زمان مصرف ویتامینسبوس برنج و مزایای آنچرا دچار چاقی شکمی هستم؟برنج کته یا آبکشسطح ویتامین دی بدنت رو بشکر قهوه ایهمه چیز درباره افزایش وزتفاوت کربوهیدرات ساده و عمل اسلیو برای چه کسانی لهر آنچه درباره رشد قد بایتغذیه در آلودگی هواعوارض مصرف بیش از حد کافئدلایل رها کردن رژیمکاهش وزن مهمتر است یا کادانه چیالاغری با دارو ممنوعگلوتن و بیماری سلیاکدارودرمانی یا رژیم درمانلاغری در طی شیردهیپیاده رویی و چربی سوزیدر طی روز چه مقدار قند و شمقایسه نوشابه رژیمی و نوپروبیوتیک چیست؟مقدار مجاز کاهش وزن طی یکآیا مصرف میوه در رژیم آزاروغن زیتون فرابکر یا تصفآب خوردن و لاغریراه های افزایش اشتهاسوابق تحصیلی و علمیچند نکته کاربردی برای لاامگا 3 و تاثیراتش بر روی اختلالات هورمونی در خانمراه های جلوگیری از لاغری چه نوع لاغری ای مناسب استاز چه زمانی به برنامه غذارابطه آب خوردن و لاغرینوع پخت چقد بر روی کالری دستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو