پروانه کاظمی

کارشناس ارشد تغذیه


سایت ها و وبلاگ های ایده

فيلم انجام كرايوليپوليز

لاغری موضعی با دستگاه ها

آدرس مجموعه ایده آل

کادر درمانی ایده آل

مقدار چربی مناسب در رژیم غذایی

مقدار چربی بسته به سن و نوع فعالیت و سلامت افراد متغییر است( بین 20 تا 50 گرم چربی در روز). بهتر است این چربی ها از منابعی مانند روغن کانولا و روغن زیتون و روغن تخم پنبه و بادام زمینی و مغزهای خوراکی و ماهی به دست آید. این نوع چربی ها به اسیدهای چرب ضروری مشهورند. دلیل این نامگذاری عدم ساخت این چربی ها در بدن است. اگر در رژیم غذایی وجود نداشته باشد بدن با کمبود آنها مواجه خواهد شد. آنها در بسیاری از فرایندهای حساس بدن نقش دارند. مهمترین نقش آنها کمک به انجام وظایف سلولها و تولید هورمونهاست.

با مصرف صحیح چربی ها و مقدار مناسب علاوه بر تعدیل متابولیسم بدن کاهش وزن نیز پیش می آید. خوردن کربوهیدرات های اصلی پیش از ورزش جسمانی انرژی را سریع مصرف می کند و در بقیه روز پروتئین و کمی چربی باعث می شود که سطح انرژی مصرف و ذخیره شده متناسب شود. گاهی اوقات وقتی از غذاهای بدون چربی استفاده می کنیم مانند غلات یا ماست و شیر بدون چربی باید مراقب باشیم زیرا این مواد غذایی دارای قند زیادی هستند. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که رژیم های فاقد چربی مضر هستند. البته بدن ما برای عملکرد خود به مقادیر قابل توجهی از چربی نیاز ندارد ولی به مقدار متعادلی از آن محتاج است. از خوردن لذت ببرید و به خاطر بیاورید که هیچ رژیمی بدون ورزش مداوم و مناسب موثر واقع نمی شود.


آدرس مطب : تهران،سعادت آباد،میدان کاج،ابتدای سرو شرقی،مجتمع سعادت
تلفن : 22082039 - 021

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه چیز درباره افزایش وزشکر قهوه ایهر آنچه درباره رشد قد بایتفاوت کربوهیدرات ساده و عمل اسلیو برای چه کسانی لتغذیه در آلودگی هواعوارض مصرف بیش از حد کافئکاهش وزن مهمتر است یا کادلایل رها کردن رژیملاغری با دارو ممنوعگلوتن و بیماری سلیاکدانه چیالاغری در طی شیردهیپیاده رویی و چربی سوزیدارودرمانی یا رژیم درمانمقایسه نوشابه رژیمی و نوپروبیوتیک چیست؟در طی روز چه مقدار قند و شمقدار مجاز کاهش وزن طی یکآیا مصرف میوه در رژیم آزاآب خوردن و لاغریروغن زیتون فرابکر یا تصفچند نکته کاربردی برای لاامگا 3 و تاثیراتش بر روی راه های افزایش اشتهاسوابق تحصیلی و علمیچه نوع لاغری ای مناسب استاختلالات هورمونی در خانمراه های جلوگیری از لاغری نوع پخت چقد بر روی کالری از چه زمانی به برنامه غذارابطه آب خوردن و لاغرینان سفید یا نان سبوس داراصول صحیح اندازگیری وزنرابطه سرعت غذا خوردن و چاچرا هرچی ورزش می کنم لاغربهترین رژیم کدام است؟ساقه طلایی و لاغریچرا دچار چاقی شکمی هستم؟بهترین زمان مصرف ویتامینسبوس برنج و مزایای آنبرنج کته یا آبکشسطح ویتامین دی بدنت رو بدستگاه های لاغریمقالاتیادداشت هااخبارخاطراتكرايوليپوليزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگرکویتیشنچربی سوزی موضعیعکس قبل و بعد لیپوماتیکبرترین دستگاه های لاغریکرایولیپولیز ، کویتیشن ،مکانیسم دستگاههای لاغریسوالات متداول کرایولیپو